Ik moet weer een nieuwsbrief schrijven. Ja, zelfs ik denk dat nog weleens. Toevallig vandaag nog. En wat gebeurde er?
Eerst schoot ik in de paniek.
Ik heb volgens mij niets meer liggen.
Waar moet ik het over hebben?
O nee, had ik me nu maar beter voorbereid.
Weet je, ik doe het gewoon niet.
Ik moet dit echt beter gaan regelen. Dit is zo onprofessioneel.
Toen ik daar mee klaar was, gebeurde er dit.
Stel ik mag gewoon delen wat ik wil?
Ik mag schrijven wat ik wil.
Ik mag delen wat me bezig houdt.
Dat gaf ruimte. Ik geef morgen een webinar. Daar ga ik over vertellen. Ik wil dat er zoveel mogelijk mensen bij zijn.
Waarom?
Precies om wat ik hierboven beschrijf.
Een nieuwsbrief moet niet. Het mag. Je kiest ervoor om er een te sturen.
En je mag het op jouw manier doen.
Ik hoef niet elke week een blog te schrijven en die in mijn nieuwsbrief te plaatsen.
En hoe een blog eruit ziet, bepaal ik zelf.
Een hele lang tijd ging marketing voor mij over: regels, trucjes, modellen, etc.
En het lukt me lang niet altijd om het anders te zien.
Om marketing te zien als een vorm van expressie.
Want dan doe ik het met plezier.
Morgen vertel ik je er graag meer over om 10.30 uur. Er komt een replay.