Dit is mijn weggever

De weggever. Alle (online) ondernemers herkennen het meteen. Ik bied iets aan en in ruil daarvoor krijg ik jouw naam en e-mailadres. Ik heb het lange tijd zo gedaan. En daar heb ik geen spijt van. Ik heb met plezier mooie dingen gemaakt en ze aan jou gegeven.

Maar nu doe ik dat niet meer.

Het kwam namelijk niet echt uit mezelf. Ik had tijdens een training geleerd dat je op deze manier veel mensen kan trekken en daarom deed ik het. Een hele tijd durfde ik er niet van af te stappen. Tot nu.

Aan het begin van het jaar heb ik me voorgenomen om naar mijn onderbuikgevoel te luisteren. En het aanbieden van een ‘lokkertje’ om jou aan mij te binden, voelt niet meer goed. Ik wil je niet binnen loodsen met een gratis product. Het voelt als eenrichtingsverkeer.

Ik ben op zoek naar echte verbinding.

Ik stop met het vertellen van een sprankelend marketingverhaal verstopt in een gratis weggever.

Ik geef je nu iets anders. Ik laat je zien wat mij bezig houdt. Ik laat je zien waar ik tegenaan loop. Ik laat je mijn kwetsbare kant zien. Ik laat je mijn waarheid zien. Het echte verhaal.

Ik wil dat graag 1 op 1 doen via e-mail. Ik vind e-mail een fijn communicatiemiddel. Het geeft mij genoeg ruimte om te schrijven. Jij kan het nog eens nalezen op een later moment. En jij kan reageren als je dat wilt.

Dat wil ik doen, wanneer het mij uitkomt. Dus niet per se één keer per week op vrijdagmiddag. Of één keer per maand op woensdagochtend. Ik wil het laten ontstaan. Ik wil het delen wanneer het speelt.

Wil je mijn mail ontvangen? Schrijf je dan hier in.

 

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x