Marketing met een missie, zo begon ik in 2013 met het ondernemerschap. Want een missie was het allerbelangrijkste. Dan klopte de binnenkant met de buitenkant. Daar was ik heilig van overtuigd. Nu 5 jaar verder, denk ik er toch iets anders over. Want het lijkt erop alsof een missie hebben het belangrijkste is van het ondernemerschap, maar is dat wel zo? En waarom besteden we er zoveel tijd aan?
Hi Gwyneth, wat een toffe tegen-de-stroom-in-gedachten in deze podcast! Fijn om naar te luisteren. Heel waar denk ik (dat er 80% vd tijd over missies wordt NAGEDACHT). En ook leuk dat je de voorbeelden noemt van je schoonvader en het bedrijf waar je ooit werkte. Heel helpend om dit ‘ik móet m’n missie op deze aarde nu eerst helder krijgen’ los(ser) te laten. Grtz Margriet
Margriet,
Het is echt vooral doen. En dan krijg je die helderheid vanzelf. Voor mij werkt het zo: voelen – afstemmen – doen – voelen – afstemmen – doen.. enz. En met afstemmen bedoel ik kloppend maken: wat ik verlang met wat ik doe. En als het niet afgestemd is, dan voel ik dat :). Succes!
Gr. Gwyneth