moe van streven naar meer

#19 Klanten voor het leven

Klanten voor het leven. Hoe krijg je die? Is het nodig om zo’n zin te hebben die je dan opdreunt als iemand vraagt wat je doet? Ik vraag me af of je daarmee de echte verbinding maakt. Het voelt toch als reclame maken. Hoe doe je het dan wel?

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest
2 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
helmadehollander67
helmadehollander67
3 jaren geleden

Hi Gwyneth,

Een mooie boodschap, leuk om naar te luisteren. Ik ben vooral mijn niche aan het zoeken/bepalen in de wat mijn dienst is. Zoals ik al eerder schreef zijn/waren mijn ideeën steeds prachtig en groots en daardoor onuitvoerbaar. Inmiddels heb ik het volledig terug weten te brengen naar (tekst)schrijver. Nu gaat het er nog om dat ik alleen dátgene kies te gaan schrijven waar ik plezier aan beleef. Dat proces is nu gaande. Ik ben traag, dus dat gaat lekker langzaam (in combinatie met mijn werk voor LIEFKE magazine).

Uit jouw podcast begrijp ik dat het er dus niet zozeer om gaat om mijn doelgroep te bepalen, maar meer om mijn uitingen. Kunnen deze uitingen dan bijvoorbeeld op Instagram én op LinkedIn gewoon hetzelfde zijn? Dit doe ik tot nu toe wel, hoewel de netwerken nogal verschillend zijn. Maar op die manier vind ik het wel het meest authentiek. Wat vind jij?

Groet,
Helma

2
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x